دانلود بررسی نقشه اتوکد سه راه امین حضور تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی نقشه اتوکد سه راه امین حضور تهران

تاریخ ایجاد 02/03/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 5300 تومان     تعدادمشاهده  1  


نقشه اتوکد سه راه امین حضور تهران
 
نقشه اتوکد سه راه امین حضور تهران
بخشی از مطالب:
 
خیابان ری یکی از خیابان‌های جنوب تهران است. طول این خیابان ۲۸۵۰ متر است. در گذشته بخش جنوبیِ این خیابان بازار میوه و تره‌بار بود.
سه‌راه امین‌حضور یکی از محله‌های قدیمی تهران است که البته در بدنه خیابان خبری از بافت قدیمی نیست چون بیشتر فضای امین‌حضور به بازارچه‌ها و فروشگاه‌ها تبدیل‌شده است اما پشت تمامی این بازارچه‌ها و پاساژها بافت تاریخی تهران با خانه‌های تاریخی و زیبا قرار دارد.خیابان ری یکی از خیابان‌های جنوب تهران است. طول این خیابان ۲۸۵۰ متر است. در گذشته بخش جنوبیِ این خیابان بازار میوه و تره‌بار بود. بخش شمالی این خیابان فروشگاه‌های لوازم خانگی (برقی) است. این خیابان از جنوب به میدان شوش و از شمال به سه‌راه امین‌حضور راه دارد.میدان بهارستان از سمت خیابان مصطفی خمینی به سمت جنوب به تقاطع امیرکبیر می‌رسد که این منطقه به چهارراه سرچشمه معروف است، این چهارراه هم یکی از قدیمی‌ترین مناطق و محله‌های تهران است. محله سرچشمه حدود ۳۰ سال است که بافت مسکونی خود را ازدست‌داده و به یکی از مراکز تجاری و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای شهر تهران تبدیل‌شده است.کمتر کسی پیدا می‌شود که بداند تاریخ تأسیس محله سرچشمه چه زمانی بوده است ولی برخی می‌گویند که زمان قاجار و ابتدای پهلوی، زمان تأسیس این محله قدیمی است. بعد از انتخاب تهران به‌عنوان پایتخت ایران، در زمان قاجار این محل در مرکز توجه قرار گرفت. در سال‌های ۱۲۸۰ تا ۱۳۱۰ این محل از جنوب، انتهایی‌ترین محل تهران بوده که از شرق به دروازه دولاب و از جنوب به دروازه غار منتهی می‌شده است.ین محل به دلیل نزدیکی به دو دروازه اصلی محل رفت‌وآمد انسان‌ها، حیوانات اهلی و محل بارگیری اجناس بوده است. این محل در ابتدای تأسیس ایستگاه اول قطارهای دودی بود که مردم سوار آن می‌شدند و به ری سفر می‌کردند.بعد از انقلاب اسلامی (حدود سال‌های ۵۸-۵۷) به بعد باوجود گسترش شهر تهران و مهاجرت مردم به این شهر و با بالا رفتن تدریجی سطح مصرف، تهران به چندین بازار مصرفی نیاز داشت. در محدوده بازار بزرگ تهران دیگر مغازه‌ای خریدوفروش نمی‌شد و بازار هم گنجایش پذیرفتن مغازه‌های جدید را نداشت، به همین دلیل کسبه مهاجر تصمیم گرفتند بازاری نزدیک به بازار بزرگ تهران تأسیس کنند.


کلمات کلیدی مرتبط:
نقشه , اتوکد سه راه ,امین حضور , تهران , ,نقشه اتوکد سه راه امین حضور تهران , , , ,خیابان ری , خیابان‌های جنوب تهران , محله‌های قدیمی تهران ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر قزوین
دانلود بررسی پاورپوینت منطقه 3 شهر شیراز
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر زابل
دانلود بررسی نقشه کاربری اراضی شهر کرمانشاه
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر بم
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر سمنان
دانلود بررسی فایل اتوکد باغ اناری تهران
دانلود بررسی طرح تفصیلی شهر میاندوآب
دانلود بررسی فایل اتوکد حکیمیه تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد حشمتیه تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد چیذر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد شهر یزد
دانلود بررسی فایل اتوکد ده ونک تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد میدان بهارستان
دانلود بررسی فایل اتوکد محله ازگل شهر تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر اصفهان
دانلود بررسی فایل اتوکد بازار تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد محله پیروزی شهر تهران
دانلود بررسی اتوکد دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی نقشه اتوکد سه راه امین حضور تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 2 خرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');