دانلود بررسی پایداری کلانشهرها در فرامنطقه و جهان پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی پایداری کلانشهرها در فرامنطقه و جهان پاورپوینت

تاریخ ایجاد 26/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  2  


پایداری کلانشهرها در فرامنطقه و جهان
 
پایداری کلانشهرها در فرامنطقه و جهان
بخشی از مطالب:
 
کَلان‌شهر عنوانی است که در مورد شهرهای بزرگ و پرجمعیت به‌کار می‌رود. یک کلان‌شهر معمولاً از یک شهر مرکزی و تعدادی شهر اقماری تشکیل شده‌است. به کلان‌شهر، مادرشهر هم گفته‌اند.
فرایند جهانی شدن را معمولا در چهار حوزه فنی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مطالعه می کنند . در حوزه فنی و تکنولوژیک از وقوع انقلاب صنعتی سوم در پایان قرن بیستم سخن می رود که تحولاتی اساسی در حوزه ارتباطات، مصرف و اطلاعات به همراه آورده است . در حوزه اقتصاد، به تبع تحولات فنی مذکور، تغییرات بی سابقه ای رخ نموده است . جهانی شدن اقتصاد، امکان اجرای اقتصاد کینزی را منتفی ساخته است . دیگر فرایندهای مالی اقتصادی در سطح ملی نمی توانند تابع سازوکارهای داخلی و تصمیم گیری های دولت ها باشند و در نتیجه، کنترل دولت ملی بر اقتصاد ملی به نحو فزاینده ای معنای خود را از دست می دهد و عناصر اصلی سیاست های اقتصادی و مالی ملی، جهانی می شوند . همچنین قدرت شرکت های چند ملیتی یا فراملی افزایش چشمگیری یافته است . بودجه این گونه شرکت ها و بنگاه ها از بودجه بسیاری دولت ها بیشتر است و در سایه امکانات و منابع مالی و تکنولوژیک آنها، تقسیم کار بین المللی جدیدی شکل گرفته است و کل جهان به بازار عملکرد آنها تبدیل شده است .
 
جهانی‌شدن اقتصاد،  یعنی گرایش یا جهت گیری بسوی یک اقتصاد جهانی یکپارچه که وابستگی درونی آن بیش از گذشته باشد و شامل دو عنصر جهانی‌شدن بازار و جهانی شدن تولید می‌باشد.
 
ک مؤسسه صنعتی یا تجاری را هنگامی جهانی می‌نامیم که همه جهان را در قلمرو فعالیت خود می‌داند. دیدگاه مدیرانش تنها به محیط‌های محلی، ملی و منطقه‌ای محدود نمی‌شود، بلکه در گستره جهانی می‌اندیشند، تحلیل می‌کنند، تصمیم می‌گیرند و سیاست گذاری و برنامه ریزی می‌نمایند. به بیان دیگر چنین مؤسسه‌ای سراسر گیتی را گستره تاخت و تاز خود می‌داند و برای رویارویی با همه فرصت‌ها و تهدیدهای این محیط بزرگ آماده شده است. مدیر و سیاست گذار این مؤسسه در افق دید خود یک بازار بزرگ یعنی بازار جهانی و میلیون‌ها مصرف کننده را می‌بیند که حق انتخاب آن‌ها به درون مرزهای سیاسی و جغرافیایی محدود نشده و می‌توانند به هزاران بازار کالا، بازار سرمایه یا خدماتی که از طرف همه مؤسسات تجاری و صنعتی عرضه می‌شود، دسترسی داشته باشند. در عصر جهانی شدن مرزهای سیاسی مانند گذشته تعیین کننده نبوده و اقتصاد، تجارت و صنعت در درون این مرزها محدود نمی‌شود. بنابراین در چنین فضایی تولیید کننده، مصرف کننده، بازاریاب و مدیر همگی باید جهانی بیندیشند.


کلمات کلیدی مرتبط:
پایداری , کلانشهرها در ,فرامنطقه و ,جهان , ,پایداری کلانشهرها در فرامنطقه و جهان , , , ,کَلان‌شهر , شهرهای بزرگ و پرجمعیت , ,فرایند جهانی شدن , ,جهانی‌شدن اقتصاد، , جهانی‌شدن بازار و , جهانی شدن تولید می‌باشد. , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی دیاگرام فضا در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی سیل در شهرپاورپوینت
پاورپوینت بررسی سیر تحول فضای شهری در غرب
پاورپوینت بررسی عناصر بصری
پاورپوینت بررسی فضای شهری فلکه ولیعصر تبریز
دانلود بررسی برنامه ریزی شهرهای جدیدپاورپوینت
پاورپوینت بررسی تفکیک زمین
دانلود بررسی فرایند طراحی شهری پاورپوینت
دانلود بررسی تاسیسات شهری فایل پاورپوینت
دانلود بررسی تحلیل شکل و فرم شهرپاورپوینت
دانلود بررسی پاورپوینت با موضوع قنات، پاورپوینت
دانلود بررسی فایل برنامه‌ریزی کاربری اراضی زمین، پاورپوینت
پاورپوینت بررسی پلازا یا میدان عمومی ( Plaza ) در طراحی فضای سبز شهری و طراحی پارکها
دانلود بررسی فایل فضای شهری میدان توپخانه(امام خمینی) شهر تهران، پاورپوینت
پاورپوینت بررسی ضوابط و مقررات شهرسازي و معماری بناهای مسکونی
دانلود بررسی تحليل فضايي داده هاي برداري پاورپوینت
پاورپوینت بررسی روش طراحی نماي يك ساختمان مسکونی
پاورپوینت بررسی نقش راه‌ها و مسيرها در روابط اجتماعي
ارزيابي روند تهيه طرح جامع تهران




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی پایداری کلانشهرها در فرامنطقه و جهان پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : چهار شنبه 6 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');