دانلود بررسی آثار رنزو پیانو پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی آثار رنزو پیانو پاورپوینت

تاریخ ایجاد 17/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  1  


<p>&#160;</p>پاورپوینت بررسی آثار رنزو پیانو
 
پاورپوینت بررسی آثار رنزو پیانو
 
بخشی از مطالب:
 
رنزو پیانو که جزو پیشگامان بزرگ عرصه ی معماری جهان است، در سال 1937 در شهری جنوب ایتالیا و در خانواده ای معمار متولد شد. پدر، برادر و چهار عموی وی، پیمان کار ساختمان بودند، بدین منظور طبیعی بود که او نیز این راه  را پیش بگیرد. رنزو تحصیلات خود را در دانشگاه پلی تکنیک میلان گذراند و در دوران دانشجویی، مرتب از پروژه های ساختمانی پدرش بازدید می کرد این بازدید ها تجارب علمی و کاربردی زیادی را برایش به ارمغان آورد.  
رنزو پیانو در سال ۱۹۳۷ در شهر جنوا ایتالیا در خانواده ای معمار به دنیا آمد. پدر برادر و چهار عمو او همگی پیمانکا ساختمان بودند. هنگامی که دانشجوی معماری در دانشگاه پلی تکنیک معماری میلان بود مرتبا از پروژه های ساختمانی پدرش بازدید می کرد که این بازدیدها تجربه او را از نظر فنی و کاربردی تا حد زیادی بالا برد.
دفتر فنی و کارگاه رنزو پیانو در سال ۱۹۸۰ در پاریس و جنوا ایتالیا شروع به کار کرد و اکنون تعداد ۱۰۰ مهندس-معمار و متخصصین دیگر در قسمتهای مختلف مشغول به کار هستند که همگی به ساختن ساختمانهای کارآمد و آزمودن ایده های طراحی رنزو پیانو معتقد هستند.
در حالی که کارهای او آمیخته با تکنولژی روز معماری می باشد ولی ریشه و اصل کارها به طور واضح نمایانگر فلسفه و معماری کلاسیک یونان است.
 
استادیوم سن نیکولا در باری ایتالیا که برای رقابت های جام جهانی ۱۹۹۰ ساخته شد از دیگر کارهای رنزو پیانو می باشد. این استادیوم از مصالح اصلی ساختمانی مثل بتن ساخته شد و بایستی در ساخت آن توزیع جمعیت به صورت هلالی شکل در نظر گرفته می شد. این استادیوم به شکل یک بیضی ساخته شد که ۲۶ قسمت دارد و هر قسمت از ۳۱۰ قطعه به شکل هلالی تشکیل شده است. هر یک از این قسمت ها دارای چهار ستون است که بتواند وزن جمعیت تماشاچیان را تحمل کند.
 
شکل هلالی این استادیوم به مانند یک گل است که بر روی زمین شکفته شده باشد. از فاصله بین ستون ها، نور به داخل استادیوم تابیده می شود. ساختمان مقعر شکل داخل استادیوم خصوصا هنگام تشویق تماشاچیان، منجر به خلق صحنه های به یاد ماندنی می شود. وی عقیده دارد که شفافیت حاصله از برش های عمودی منجر به کیفیت تماشای بازی می گردد و نوعی آرامش در حین لذت بردن از بازی ایجاد می کند. معماری ، عمران ، شهرساز


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , ,بررسی ,آثار ,رنزو پیانو , ,پاورپوینت بررسی آثار رنزو پیانو , , , , ,رنزو پیانو که جزو , پیشگامان بزرگ عرصه ی , معماری جهان است، ,ایتالیا , دانشگاه پلی تکنیک میلان , , ,استادیوم سن نیکولا , استادیوم ,معماری ، , عمران ، , شهرساز,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی کنزو تانگه فایل پاورپوینت
رم کلهاس و جهانی شدن پاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه و آثار رابرت ونچوری فایل پاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه فرانك گهری و آثارش فایل پاورپوینت
دانلود بررسی نگاهی بر زاها حدید,فایل پاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه معمار رابرت اسلوتزی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی مفهوم معماری لویی کان فایل پاورپوینت
دانلود بررسی رم کولهاس و جهانی شدن فایل پاورپوینت
دانلود بررسی و معرفی میس ون دروهه،پاورپوینت
دانلود بررسی رم کولهاس Rem koolhaas پاورپوینت
دانلود بررسی فرانک لویدرایت پاورپوینت
دانلود بررسی لوکوربوزیه در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی زندگی رنازو پيانوپاورپوینت
دانلود بررسیTadao Ando پاورپوینت
دانلود بررسی ژيل دلوز فیلسوف سبک فولدینک پاورپوینت
دانلود بررسی معرفی آثار رنزو پیانوپاورپوینت
دانلود بررسی نورمن فاسترپاورپوینت
دانلود بررسی سانتیاگو کالاتراوا پاورپوینت
دانلود بررسی ريچارد مير پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی آثار رنزو پیانو پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : یک شنبه 27 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');