دانلود بررسی مهرشهر فایل اتوکد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی مهرشهر فایل اتوکد

تاریخ ایجاد 31/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  1  


فایل اتوکد مهرشهر
 
فایل اتوکد مهرشهر دقیقا محدوده تصویر ارائه شده را شامل میگردد
 
فایل اتوکد مهرشهر
بخشی از مطالب:
 
 
این شهر در زمان رضا پهلوی به دست طراحان اروپایی طراحی و ساخته شد و از همان ابتدا به محلی برای سکونت ثروتمندان بدل شد. در آن زمان غالب خانه ها ویلایی بودند اما به مرور زمان آن خانه ها به آپارتمان هایی زیبا و مدرن تبدیل گردیدند.
مهرشهر در حال حاضر یکی از مناطق شهر کرج است. این منطقه تا پیش از سال ۱۳۷۲ شهری جداگانه از شهرستان کرج محسوب می‌شد و شهرداری مهرشهر (که اکنون شهرداری مناطق ۴ و ۱۲ کرج نامیده می‌شود) آن را اداره می‌کرد. مهرشهر دارای دو خیابان اصلی”ارم” و “شهرداری” می باشد که در ابتدای خیابان ارم “باغ سیب” و در انتهای آن کاخ مروارید شمس پهلوی واقع شده است. مهرشهر به علت وجود باغ های فراوان در دور تا دور آن دارای آب و هوایی خنک می باشد.
 
علت اصلی که می توان برای این نامگذاری یافت این است که بنیانگذار مهرشهر-شمس پهلوی- به آیین مهرپرستی گروید و نام خود را از خدیجه به شمس(خورشید یا مهر) و نام همسرش نیز از عزت الله به مهرداد(هدیه خورشید) تغییر داد. نامگذاری منطقه مهرشهر که اول به خواست وی «مهردشت» نامیده شده بود هم به خاطر گرایش به مهرپرستی بود؛البته برخی از عوام،به دلیل این که آیین مهرپرستی یا میتراییسم چندان شناخته شده نیست سهواً تصور می کنند که شمس پهلوی به مسیحیت روی آورده بود.ر زمان محمدرضا شاه پهلوی و پس از ساخت کاخ مروارید در این ناحیه، یک بلوار ۴ بانده و منطقه‌ای ویلایی برای شهروندان در سه فاز در مجاورت کاخ ساخته می‌شود که مهرشهر نامیده می‌شود.
 
این منطقه در ابتدا شامل ویلاهای بزرگ و پراکنده بود و از ۳ طرف به زمینهایی می‌رسید که به دستور شمس پهلوی برای بهبود آب و هوای منطقه به باغ سیب تبدیل شد. ورود افراد غیرساکن به این منطقه بدون هماهنگی مجاز نبود.افراد با کارت مخصوص به مهرشهر تردد می کردند. تا اواخر سال ۵۷ تعداد ویلاها رو به فزونی نهاد. پس از انقلاب ایران (۱۳۵۷) این منطقه به روی عموم مردم باز شد و بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی متولی بسیاری از زمینهای خالی و ویلاهای متروکه شد.


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل , اتوکد ,مهرشهر , ,فایل اتوکد مهرشهر , , ,فایل اتوکد مهرشهر , , ,رضا پهلوی به دست ,طراحان ,اروپایی ,طراحی و ساخته شد ,آپارتمان هایی زیبا و مدرن تبدیل گردیدند. ,مهرشهر , کرج است. , شهرداری , مهرشهر , مهرشهر- ,شمس پهلوی- به آیین , مهرپرستی گروید و نام خود را ,«مهردشت» , ,ا ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی نقشه کرج فایل اتوکد
دانلود بررسی برش عرضی خیابان نقشه اتوکد
دانلود بررسی شهر جدید پردیس فایل اتوکد
دانلود بررسی شهرکرد فایل نقشه اتوکدی
دانلود بررسی طراحی پارکینگ عمومی فایل اتوکدی
دانلود بررسی طراحی اتوکد پارک
دانلود بررسی شهر قدمگاه فایل اتوکدی
دانلود بررسی آبادی های خوزستان فایل اتوکد
دانلود بررسی شهر دورود فایل اتوکد
دانلود بررسی شهر ابهر فایل اتوکد
دانلود بررسی نقشه کاربری اراضی محدوده و حریم شهر آباده
دانلود بررسی نقشه اتوکد محدوده و حریم شهر سده
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر دژکرد
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر ایزد خواست
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر ارسنجان
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم سعادت شهر
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر کره ای
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم صفا شهر
دانلود بررسی نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر قزوین




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی مهرشهر فایل اتوکد ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 10 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');