دانلود بررسی اتوکد طراحی شهرک تفریحی توریستی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
هرست مطالب: دانلود بررسی اتوکد طراحی شهرک تفریحی توریستی

تاریخ ایجاد 24/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  1  


اتوکد طراحی شهرک تفریحی توریستی
 
اتوکد طراحی شهرک تفریحی توریستی
 
بخشی از مطالب:
امروزه در جهان با توجه به دیدگاه های جدید در مورد گردشگری و تعاریف نهادهای جهانی، پدیده ی تفریحی توریستی به عنوان بخشی از تمدن معاصر و یک شیوه ی جهانی برای تأمین نیازهای معنوی انسان و ارتقاء کیفیت زندگی از طریق همبستگی جوامع و فرهنگهای کوچک و بزرگ، محسوب می شود. از این دیدگاه گردشگری شامل سه عرصه اصلی محلی، ملی و بین المللی است که از هم جدایی ناپذیرند.
 
استراحتگاه، مجتمع اقامتی، مجتمع رفاهی-تفریحی و مانند آن عناوینی است که به تأسیسات اقامتی که تلاش می‌کنند که بیشترین خدمات و امکانات لازم را برای مسافران در طول اقامتشان ارائه کنند، اطلاق می‌شود. چنین خدماتی شامل خوراک، نوشیدنیها، محل اقامت (هتل یا مهمانسرا)، امکانات ورزشی، سرگرمی و خرید می‌شود
دو اصطلاح هتل و استراحتگاه از یکدیگر متمایزند اما ممکن است اصطلاح استراحتگاه برای هتلی که مجموعه وسیعی از امکانات سرگرمی و فعالیت‌های تفریحی را فراهم کند نیز به کار برود. .
معمولاً هتل بخش اصلی و مرکز پر رفت‌وآمد یک استراحتگاه است. برای نمونه گراند هتل در جزیره مکینا (میشیگان) قابل اشاره است.
شهر استراحتگاهی به شهر یا شهرکی گفته می‌شود که بیشترین فضاها و فعالیت‌ها و امکانات آن در رابطه با گردشگری و تفریحات باشد. استراحتگاه یا شهر استراحتگاهی کنار دریا به نام استراحتگاه ساحلی شناخته می‌شود. استراحتگاه اسکی، استراحتگاه کوهستانی و استراحتگاه آبگرم نمونه‌های دیگر هستند. شهرهایی مانند سوچی در روسیه با شرم الشیخ در مصر، Barizo در اسپانیا، Cortina D’ampezzo در ایتالیا، دروسکینینکای در لیتوانی، کانکون در مکزیک، Newport, Rhode Island و کی وست فلوریدا در ایالات متحده آمریکا، ایسچگل در اتریش، سنت موریتز در سوئیس، بلکپول در انگلستان نمونه‌های شهرهای استراحتگاهی هستند.
تفریحگاه ساحلی اقامتگاهی تفریحی است که در ساحل بنا می‌شود. سینما و تئاتر در کنار بارها، رستوران‌ها و کاباره‌ها از امکانات آنهاست. در مناطق گرمسیر و فصل تابستان، تفریحگاه‌های ساحلی تقاضای بیشتری نسبت به سایر زمانها دارند.
یک استراحتگاه مقصد استراحتگاهی است که در خودش تمام قابلیت‌های جذب گردشگر را دارد به گونه‌ای که خودش یک مقصد گردشگری محسوب می‌شود و گردشگران نیازی به خروج از آن و رفتن به محل دیگر ندارند. بیشتر این نوع استراحتگاه‌ها تجاری هستند و در محل موزه‌ها، اماکن تاریخی و جاهای دیدنی طبیعی احداث می‌شوند. علاوه بر امکانات اقامت، خوراکی و نوشیدنی، خدمات ورزشی و تفریحات متنوعی در این نوع استراحتگاه‌ها وجود دارد به گونه‌ای که تمام نیازهای مهمانان را در مدت اقامتشان برطرف می‌کند. کیفیت و تنوع این خدمات بیشتر از مراکز اقامتی معمولی است.


کلمات کلیدی مرتبط:
اتوکد ,طراحی , شهرک ,تفریحی ,توریستی , ,اتوکد طراحی شهرک تفریحی توریستی , , , , ,گردشگری و ,پدیده ی , تفریحی , توریستی ,. , ,استراحتگاه، ,مجتمع اقامتی، ,مجتمع رفاهی-تفریحی ,هتل یا ,ح هتل و ,استراحتگاه ,هتل در جزیره مکینا (میشیگان) , ,تفریحگاه ساحلی ,اقامتگاهی تفریحی ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی فایل اتوکد نقشه پارک ساحلی
دانلود بررسی نقشه شهر وحیدیه استان تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد ایستگاه اتوبوس
دانلود بررسی فایل اتوکد نقشه میدان حر تهران
دانلود بررسی نقشه طرح تفصیلی شهر گرگان
دانلود بررسی نقشه توپوگرافی تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر تهران
دانلود بررسی اتوکد منطقه ۱۲ تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر مشهد
دانلود بررسی نقشه اتوکد طرح تفصیلی همدان
دانلود بررسی اتوکد طراحی المان شهری
دانلود بررسی نقشه اتوکد اختیاریه تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد ۱۱ منطقه شیراز
دانلود بررسی اتوکد کاربری اراضی منطقه ۱۰ اصفهان
دانلود بررسی اتوکد بازنگری طرح تفصیلی منطقه ۱ اصفهان
دانلود بررسی اتوکد کاربری اراضی فاروج خراسان شمالی
دانلود بررسی اتوکد طرح تفصیلی نورآباد لرستان
دانلود بررسی اتوکد طراحی میدان نقش جهان
دانلود بررسی اتوکد طرح تفصیلی شهر جدید اندیشه
دانلود بررسی فایل اتوکد سپاهان شهر اصفهان




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی اتوکد طراحی شهرک تفریحی توریستی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 3 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');